Jaunākajā grupā 3.vieta tika piešķirta Everitai Annemarijai Samušai.
2.vietu ieguva Renāts Cvečkovskis un 1.vietu – Megija Petinena, kura mūzikas klausīšanās un teorētiskajos jautājumos ieguva 10 punktus. Atzinību un iespēju piedalīties Olimpiādes 4.kārtā Rīgā ieguva Beāte Sprindžuka.
Vecākajā grupā 8 skolēnu konkurencē 3.vietas diplomu ieguva Lāsma Prikule,
2.vieta tika piešķirta Elīna Zelča. Diplomu par iegūto 1.vietu II Latvijas Mūzikas olimpiādes 3.kārtā Latgales novadā vecākajā grupā saņēma Māris Zaharovs. Sirsnīgi apsveicam!
2.vieta tika piešķirta Elīna Zelča. Diplomu par iegūto 1.vietu II Latvijas Mūzikas olimpiādes 3.kārtā Latgales novadā vecākajā grupā saņēma Māris Zaharovs. Sirsnīgi apsveicam!
Jaunākās grupas vērtēšanas tabula:
Latgale
|
Mūzikas klausīšanās un teorētiskie dautājumi:
|
Solfedžo piemērs
|
Ritma piemērs
|
Tautas dziesma
Izpildījuma
kvalitāte Emocionalitāte un
artistiskums
|
Orģinālkompozīcija
(kompozīcijas
oriģinalitāte)
|
Kopā
|
Zane
Akmeņkalne
|
5
|
4
|
6
|
7,37
|
7,25
|
29,62
|
Līva
Daniela Borisova
|
5
|
5
|
10
|
7,37
|
8,25
|
35,62
|
Renāts
Cvečkovskis
|
9
|
8
|
10
|
8,33
|
10 ( tiks izdota)
|
45,33/ 2.v.
|
Diāna
Harlamova
|
6
|
7
|
10
|
7,75
|
9
|
39,75
|
Kitija
Ivulāne
|
7
|
5
|
9
|
7,35
|
8,5
|
36,85
|
Elija
Logina
|
4
|
4
|
9
|
7,5
|
7
|
31,5
|
Matīss
Lojāns
|
7
|
8
|
9
|
8,2
|
9
|
41,2
|
Santa Mukāne
|
5
|
6
|
8
|
6,5
|
7,25
|
32,75
|
Sanda
Paukšte
|
8
|
6
|
9
|
7,75
|
9,25 ( tiks izdota)
|
40
|
Megija
Petinena
|
10
|
10
|
10
|
9,5
|
9
|
48,5/1.v.
|
Everita
Annemarija Samuša
|
8
|
9
|
9
|
8,16
|
8,33
|
42,49/3.v
|
Beāte
Sprindžuka
|
6
|
6
|
10
|
9,5
|
10 ( tiks izdota)
|
41,5/A
|
Vecākajā grupā 8 skolēnu konkurencē 3.vietas diplomu ieguva Lāsma Prikule,
2.vieta tika piešķirta Elīna Zelča. Diplomu par iegūto 1.vietu II Latvijas Mūzikas olimpiādes 3.kārtā Latgales novadā vecākajā grupā saņēma Māris Zaharovs.
Olimpiādes dalībniekus vērtēja žūrija: Irēna Nelsone, Skaidrīte Bulmeistare, Anita Zarāne, Jeļena Vucāne, Ilze Vanaga.
Vecākās grupas vērtēšanas tabula:
Latgale
|
Mūzikas klausīšanās un teorētiskie dautājumi:
|
Solfedžo piemērs
|
Ritma piemērs
|
Tautas dziesma
Izpildījuma
kvalitāte Emocionalitāte un
artistiskums
|
Orģinālkompozīcija
(kompozīcijas
oriģinalitāte)
|
Kopā
|
Tatjana
Čornija
|
7
|
9
|
7
|
8,5
|
8,66
|
40,16
|
Evelīna
Griņova
|
4
|
3
|
4
|
7,37
|
8,25
|
26,62
|
Anita
Kardele
|
7
|
4
|
6
|
6,25
|
9
|
32,25
|
Lāsma Prikule
|
8
|
8
|
9
|
8,5
|
9,25 (tiks izdota)
|
42,75/3.v.
|
Dārta
Stašāne
|
6
|
7
|
9
|
9,5
|
10 (tiks izdota)
|
41,5
|
Ronalds
Vilcāns
|
6
|
4
|
8
|
7
|
8
|
33
|
Māris
Zaharovs
|
8
|
8
|
9
|
9
|
10 (tiks izdota)
|
44/1.v.
|
Elīna
Zelča
|
8
|
9
|
9
|
9
|
8,5
|
43,5/2.v.
|
Apskatot Zemgales vērtēšanas tabulu un rezultātus, rodas neizpratne, salīdzinājumā ar Kurzemes reģiona vērtējumu. Kāpēc tad Kurzemes reģionā, tiem , kam pāri 40 punktu bija tikai pateicība, bet Zemgalē 30 un.... ir 3. vieta.
AtbildētDzēstTe ir 2 atbildes. Pirmā - kā atceraties, I MuO 2012 Rīgā bija vairāk kā 110 skolēni, kas diemžēl norisi padarīja ļoti nogurdinošu un garu. Tāpēc tika nolemts šogad rīkot vēl vienu kārtu vēsturiskajos reģionos, lai dalībnieku skaitu olimpiādes finālā samazinātu līdz saprātīgam skaitam. Pirmkārt, lai grupas varētu ietilpināt esošajās telpās, otrkārt, lai koncerti neievilktos līdz vēlam vakaram, treškārt lai žūrija varētu savu darbu darīt objektīvi un profesionāli. Tāpēc nolikumā teikts - no katra novada uz finālu sūtīt 3 dalībniekus katrā grupā. Ja izlasījāt arī Līvānu rezultātus, tad redzējāt "pārkāpumu" - jaunākajā grupā tika izvirzīti 4 nevis 3 dalībnieki. Un, jā, žūrijai ir tādas tiesības! Ja tas kādu īpaši interesē, esmu droša, ka Latgales posma žūrija 4 cilvēku sastāvā varēs pamatot, kāpēc tika izdarīts izņēmums.
AtbildētDzēstJa jautājums ir vairāk par tekstu diplomā nevis bērnu skaitu, tad droši sūtiet uz muzikasskolotajiem@gmail.com tekstu, kas Jūs apmierinātu, es sagatavošu īpašu diplomu un Jums to nosūtīšu.
Starp citu, cilvēki, kas organizē Latvijas Mūzikas olimpiādi, to dara par pliku velti, ziedojot savu laiku un ieguldot savu naudu. Mums ir tādas labās fejas, kas gatavo uzdevumus, taisa diplomu dizainu, meklē balvas, brauc 4 stundas vilcienā līdz spēku izsīkumam, iegulda savu dvēseli un bieži paldies vietā dzird pārmetumus, ka uzdevums ir par grūti vai nav bijis prasībās. Šobrīd viena no viņām ir tuvu jautājumam - kāpēc es to vispār daru?