Aktualitātes un metodiskie paņēmieni kompetenču pieejā balstītā mūzikas mācīšanas procesā sākumskolas posmā, 4.-6.klašu posmā,7.-9. posmā. Metodiskās darbnīcas par drāmas kā metodes izmantošanu mūzikas stundā, interaktīvām galda spēlēm mūzikas mācību procesā un ritmikas daudzveidīgiem uzdevumiem, kuri apvieno kustību, solfedžo un improvizācijas elementus.
Pieteikšanās caur saiti:
Dienas kārtība:
9.45 – 10.00 Ierašanās Rīgas 6. vidusskolā un reģistrācija
10.00 – 10.40 Aktualitātes mūzikas metodikā.
Inta Godiņa, RIIMC koordinatore kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā, Rīgas 6.vidusskolas mūzikas skolotāja
10.40 – 11.10 Aktualitātes un metodiskie paņēmieni kompetenču pieejā balstītā mūzikas mācīšanas procesā sākumskolas posmā.
Andra Fenhane, RIIMC koordinatore kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā, Rīgas 49.vidusskolas mūzikas skolotāja, Jāz.Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas docētāja
11:10- 11:40 Aktualitātes un metodiskie paņēmieni kompetenču pieejā balstītā mūzikas mācīšanas procesā 4.-6.klašu posmā.
Inta Godiņa, RIIMC koordinatore kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā, Rīgas 6.vidusskolas mūzikas skolotāja
11.40 – 12.10 Aktualitātes un metodiskie paņēmieni kompetenču pieejā balstītā mūzikas mācīšanas procesā pamatskolas 7.-9. posmā.
Agnese Fjodorova, Rīgas 6.vidusskolas mūzikas skolotāja, Jāz.Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas docētāja
12.10 – 12.30 Aktualitātes un metodiskie paņēmieni kompetenču pieejā balstītā mūzikas mācīšanas procesā vidusskolas posmā.
Dr. Edgars Vītols, Jāz.Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Mūzikas skolotāju katedras vadītājs, Rīgas Valsts 2.ģimnāzijas mūzikas skolotājs, virsdiriģents.
12.30 – 13.00 Kafijas pauze
13.00 – 13.40 un 13.40 – 14.20 Paralēlas darbnīcas:
13.00 – 13.40 un 13.40 – 14.20 Paralēlas darbnīcas:
1. Darbnīca:
“Drāma kā metode mūzikas stundā”
Inga Krišāne, teātra pedagoģe, režisore
2. Darbnīca:
"Interaktīvas galda spēles mācību procesā"
Žanna Stankeviča, Ulbrokas Mūzikas un mākslas skolas solfedžo skolotāja
3. Darbnīca:
“Atklāj mūziku caur kustību”
Ieva Ūdre, Mag.paed., Bauskas Mūzikas un mākslas skolas solfedžo un ritmikas skolotāja,
E.Ž. Dalkrozes skolotāju (www.dalcroze.org.uk.)apmācības 3.kursa studente
“Drāma kā metode mūzikas stundā”
Inga Krišāne, teātra pedagoģe, režisore
2. Darbnīca:
"Interaktīvas galda spēles mācību procesā"
Žanna Stankeviča, Ulbrokas Mūzikas un mākslas skolas solfedžo skolotāja
3. Darbnīca:
“Atklāj mūziku caur kustību”
Ieva Ūdre, Mag.paed., Bauskas Mūzikas un mākslas skolas solfedžo un ritmikas skolotāja,
E.Ž. Dalkrozes skolotāju (www.dalcroze.org.uk.)apmācības 3.kursa studente
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru