otrdiena, 2020. gada 21. jūlijs

LVIIMSA Vasaras kursu programma


Pieteikties kursiem šeit: LVIIMSA Vasaras kursi 2020

Kad: Piektdien, 2020. gada 14. augustā

Kur: Jūrmalā, Strēlnieku prospektā 30 k - 1, Jūrmalas Mūzikas vidusskolas telpās.

Kursu nosaukums: "Lietpratības pieejas akcenti mūzikas mācīšanās procesā; Skola 2030 mūzikas mācību programmu aprobēšana”

Dalības maksa: 35.00 EUR, LVIIMSA biedriem 30.00 EUR

Dalības maksu līdz 10.08.2020. ieskaitīt asociācijas kontā Nr. LV37HABA0551047703660 ar norādi Vārds Uzvārds, LVIIMSA Vasaras kursiem 2020
Apliecība par programmas apguvi 8 stundu apjomā.

Kursu mērķis: Sniegt ieskatu jaunas, kompetencēs balstītas mūzikas programmas mācīšanas metodikā, nodrošinot pedagogu kompetences pilnveidi un profesionālās darbības izaugsmi.


Uzdevumi: parādīt jaunus, radošus mūzikas mācību priekšmeta akcentus un mācīšanās paņēmienus;
veidot izpratni par mūzikas mācību procesa vērtēšanas nosacījumiem un kritērijiem.

Lektori un tēmas


Ilze Vilde

Pašvadītas mācīšanās prasmes klātienes un attālinātās mūzikas mācībās. Pašvadītas mācīšanās teorētiskais pamatojums, skolēniem jēgpilni vingrināšanās uzdevumi mūzikas mācībās un piemēri no prakses, vadot mūzikas stundas 1.-9. klases skolēniem (45 - 90 min.)


Inta Godiņa


Mūzikas saturs pamatskolā un vidusskolā. Mūzikas mācīšanas, mācīšanās mērķi un uzdevumi, darbības formas. Sadarbība ar citiem mācību priekšmetiem. Mācību materiālu veidi, piedāvājums un pielietošanas iespējas.

Irēna Nelsone

Akcentu maiņa mūzikas mācīšanās procesā. Sasniedzamais rezultāts un piemēri no mācību programmas mūzikā 1.-9. klasei. Mācību līdzekļi, to sastāvdaļas - temata atsegums, atgādnes, mācīšanās stratēģijas, uzdevumi un jēgpilni vingrinājumi (piemēri no mācību programmas). Mācību satura plānojuma varianti 7.-9. klasē.

Ilze Barkāne.

Vai ir iespējams skolotājam turpināt sava pedagoģiskā darba iestrādnes mūzikas stundas veidošanā arī attālināto mācību procesā? Kā sadziedāties, muzicēt, iepazīt un klausīties mūziku kopā ar skolēniem virzoties uz sasniedzamajiem rezultātiem attālināti? Skolotājas prakses piemērs mūzikas video stundu veidošanā sākumskolas skolēniem. Atziņas un ieteikumi.

Rūta Kanteruka

Daudzviet pasaulē 3-4 nedēļas pirms mācību gada beigām skolas ir centušās atgriezties pie klātienes mācībām. Kā mūzikas stundas ir ietekmējuši un turpmāk ietekmēs ar Covid-19 saistītie ierobežojumi? Kā veidot mācību procesu, ja nav atļauts dziedāt? Runāsim, kā nodrošināt jēgpilnu mūzikas mācību procesu, analizējot citu skolu piemērus.

Īpašais viesis: infektologs atbildēs uz mūzikas skolotāju jautājumiem par to, kā mūzikas stundas ietekmēs ar Covid-19 saistītie ierobežojumi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru